VOIP telefonie

Met onze VOIP telefonie oplossing, hebt u uw eigen centrale in de cloud, kan je je telefoontoestellen aansluiten op je centrale via het internet, kan je gebruik maken van de softphone app op je smartphone en ben je eender waar en wanneer online beschikbaar.

Voip Telefonie

Standaard zijn volgende functionaliteiten beschikbaar:

  • Conference room: Maak zelf conference rooms die beveiligd zijn met een PIN-code wanneer er ingebeld word.
  • Inbound routing: Stel op telefoonnummer in wat er moet gebeuren met inkomende gesprekken in de centrale.
  • Outbound routing: Stel in welke VOIP-provider er standaard moet genomen worden voor uitgaande gesprekken en welke moet gebruikt worden als failover.
  • E-mail notificatie: Ontvang een mail met tijdstip en caller-ID bij een inkomende call.
  • Voicemail notificatie: Ontvang uw voice mail via een bijlage in een email
  • Tijdscondities: Bepaal wat er met de oproepen moet gebeuren tussen bepaalde tijdstippen en op feestdagen.
  • Dag-nacht Toggle: Bepaal wanneer de centrale automatisch in dag-modus of nacht-modus moet gaan, wat de oproep-flow moet zijn en krijg hierover eventueel een notificatie via de intercom-functie op de telefoons.
  • Spraakberichten: Stel zelf heel gemakkelijk dynamische en vaste spraakberichten in.
  • Adresboeken: Op de portaal site kunnen verschillende adresboeken beheerd en toegekend worden aan bepaalde gebruikers (extenties). Via de VOIP-telefoon kunnen deze dan gemakkelijk geconsulteerd worden.
  • Hardware provisioning: Plug uw hardwaretelefoon in op het internet en automatisch wordt deze zichtbaar en beheerbaar via het portaal van de cloud centrale.
  • QR-code provisioning: Via een QR-code scan kan de softphone client gemakkelijk geconfigureerd worden om zich aan te melden als extentie op de cloud centrale.
  • User login: Een gebruiker van de cloud centrale kan zelf ook inloggen op de portaal site om bepaalde eigen parameters zoals voicemail en adresboeken te beheren.
  • Andere features zoals queue, ring-group, follow me, ivr en call-logs zijn natuurlijk ook inbegrepen